|
Telefon Relatii Clienti
0756 035 205

Intrebari frecvente

Cum comand ?

Pasii pentru a comanda...

Toate comenzile se fac direct pe site. Pasii de urmat sunt:

1. Se alege un pachet:
Pentru a comanda un domeniu se intra pe pagina domenii se completeaza formularul si se urmeaza pasii. Pentru a comanda un pachet de gazduire, reseller sau server dedicat se intra pe pagina respectiva se alege pachetul si se apasa pe butonul de comanda din dreptul pachetului respectiv, dupa care se urmeaza pasii comenzii.

2. Se completeaza cu toate informatiile necesare pe parcursul comenzii, iar la final in cazul in care sunteti deja client click pe link-ul de logare, iar daca sunteti client nou completati cu datele dvs. de contact.

3. Vi se emite o factura proforma:
Daca ati ales sa achitati prin Credit Card sunteti redirectionati catre o pagina unde introduceti datele dvs. de pe card (numarul de pe card se introduce fara spatii)
Daca ati ales sa achitati prin Transfer bancar (depunere numerar sau OP) veti fi redirectionati catre proforma dvs. (deasemenea vi s-a trimis proforma si pe email). Impreuna cu aceasta proforma puteti achita dupa cum doriti dvs: depunere numerar la orice filiala a bancii Transilvania, OP de la orice banca aveti dvs. cont, Internet Banking la banca dvs.

4. Dupa ce plata a fost efectuata:
In cazul in care ati achitat prin credit card, pachetele/domeniile v-au fost activate iar datele de administrare v-au fost trimise pe email.
In cazul in care ati achitat prin transfer bancar, daca doriti grabirea procesului puteti trimite o copie a op-ului pe fax/email (le aveti trecute pe proforma). Imediat ce primim confirmarea dvs. si totul este ok, va confirmam plata, va activam pachetele/domeniile si va trimitem toate datele de administrare pe email.

5. Se verifica email-ul si se urmeaza pasii indicati in email-ul cu datele de administrare.

Email: office@hostingcenter.ro

Formular Inregistrare Client


Va rugam sa completati campurile de mai jos pentru a va inregistra.

HostingCenter Client Log-in Area